نفهم بودن دخترا
 
پاتوق کل کل دختر پسرای جوون
... welcome to mygirlfriend
دو شنبه 25 شهريور 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : اسماعیل فلاح       




            می خواستم داستان یکی از بی شعوری دخترها را برای شما بنویسم !!!!

            پسر : موبایل پسر زنگ میزند

            دختر : منتظر میشه ببینه کیه؟!!!

            پسر : سلام چطوری عزیزم!!!

            دختر : بازم منتطر میشه ولی اخم میکنه!!!

            پسر : چه خبرا کم پیدای دلم برات تنگ شده بود خوش گذشت

            دختر : کیه!!!!

            پسر : (با شوخی) دوست دخترم دیگه !!

            دختر : عصبانی میشه!!!!

            پسر : بعد از ۱۰ دقیقه که تلفن تموم میشه

            پسر و دختر : جنگ جهانی ۴ شروع میشه

            پسر : بابا باهات شوخی کردم یارو پسر بود

            دختر : نه خیر دوست دخترت بود چرا تو که دوست داشتی با من بودی کثافت

            پسر : بابا به پیر به پیغمبر داشتم باهات شوخی می کردم!!!!!!!!!

            ولی دختر زیر بار نمیره و قبول نمیکه و پسر را ول میکنه

            ** اگه جای دختر و پسر را اینجا عوض میکردیم پسر قبول میکرد.

           
پس عامل بدبختی اینجا دختر می باشد!!!!

 

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

ضدپسرررررررررر
ساعت15:42---27 شهريور 1390
چی میگی؟؟؟؟؟؟
راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دروغ که نمیگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخوای کنف شی؟؟؟؟؟؟
بیا وبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید... امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید. مطالب جنبه طنز دارد و قصد توهین نداریم. نظرات شما محترم ترین چیز برای من است پس بی نطر نرید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاتوق کل کل gf وbf و آدرس mygirlfriend.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان